Kunnen oliebollen gebakken worden met pannenkoekenmix?

Ik woon in Zuid-Korea en mijn moeder heeft me onlangs een flacon pannenkoekenmix opgestuurd. Nu wil ik echter oliebollen bakken voor Oud & Nieuw dus ik vraag me of ik deze pannenkoekenmix (met wellicht enkele aanpassingen) hiervoor kan gebruiken. Ik hoor heel graag wat jullie hierover denken. Alle tips/suggesties worden erg gewaardeerd. Bij voorbaat dank!

Weet jij het antwoord?

/2500

Die pannenkoekenmix in spuitbus is te dun voor oliebollen. Misschien kan je met wat toevoeging van meel/bloem er iets van maken. Maar je hebt kans dat het harde 'krengen' worden, omdat oliebollenbeslag moet rijzen om luchtig te worden en ik weet niet of dat op deze manier lukt. Ik wens je een gezellig oudjaar. :) En een gelukkig nieuwjaar, met of zonder oliebollen.

die mix kan je niks mee aanvangen ingredienten: lijkt me dat ze dat zelfs in ZK verkopen he 1100 gram bloem 1 liter melk 50 gram verse gist 30 gram citroenrasp 20 gram zout 200 milliliter water 100 gram boter 200 milliliter eieren 750 gram rozijnen 250 gram licht gekonfijte ananas poedersuiker

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100