Is gefrituurde goudvis lekker om te verorberen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
12.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeft de crisis bij jou zo hard toegeslagen dat je nu aan je goudvissen moet beginnen? Of ga je binnenkort met vakantie en weet je niet waarheen met die beesten? ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gegrild zijn ze lekkerder!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hopelijk bedoel jij niet die nieuwe stijl van frituren :
alleen even frituren wat beneden de kop zit omdat de vis nog dan in leven blijft .

Het beste antwoord

Goudvissen zijn gekweekte Chinese kroeskarpers, waar door een mutatie toevallig gekleurde vissen uit zijn voort gekomen, maar kleur of geen kleur, het zijn gewoon eetbare vissen en smaken uitstekend (eigen ervaring)
Alleen heel veel graatjes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grinnik, vergeten boodschappen te halen en toen de goudvissen maar verorberd?

Andere antwoorden (4)

weet niet hoe t smaakt maar t is wel een héél klein hapje..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
moet je vooral antwoord geven..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon een tussendoortje dus!
Ga het deze mevrouw vragen:
03/10/'09 Een vrouw uit Texas nam na een ruzie over juwelen wraak op haar voormalige wederhelft door zeven goudvissen te stelen. De politie trof de arme diertjes gefrituurd aan. De vrouw had bovendien al drie exemplaren opgegeten.

Of probeer het zelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nooit gegeten, maar met een lekkere saus smaakt bijna alles.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Midas Dekkers heeft dit ooit geprobeerd op tv en vond het niet bijzonder lekker. Eerder flauw.