Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar vind ik vullende koolhydraat arme avondmaaltijdrecepten?

Ik ben klein en stevig en moet voor mijn gezondheid vaker koolhydraatarm eten. Mijn partner is lang en slank en als hij niet veel eet en veel koolhydraten heeft hij binnen 5 min honger. Ik zoek dus recepten waarbij ik koolhydraten kan toe voegen. Zoals bijv in aardappels, groente en vlees, kan ik de aardappels weg laten hij heeft het wel. Maar ik wil dit ook niet elke dag eten. Sla werkt bij mij ook niet dan heb ik ook na 5 min honger, hoe gevuld ook. Iemand ideeen? Dank je

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Koken
744

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

http://supersnelgezond.nl/category/koolhydraatarm/page/7/

Op deze site staan lekkere recepten én ook reacties van mensen die ze gegeten hebben. Voor jouw partner kan je er altijd apart pasta of aardappeltjes bij maken.
De prei met basilicum roomsaus en gegrilde tonijn bijv. is ook heerlijk als je er tagliatelle bij serveert voor jouw partner, maar jij zult de pasta echt niet missen.
Recepten met peulvruchten zitten er ook bij en zullen ook goed vullen en zijn ook nog eens goed voor de darmen.
(Lees meer...)
amc
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding