Hoe maak ik diepvries Vietnamese loempia's in de magnetron klaar? Zie toelichting.

Ik heb een pak van 6 diepvries Beckers Vietnamese loempia's gekocht. Ik stopte 2 stuks in mijn magnetron en deed die er 3 minuten in op 100% in een ca 700 magnetron. De loempia's bleven keihard. Toen nog eens 2 minuten. Ze bleven hard. Ik liet ze daarna even liggen. Daarop nog eens 2 minuten. Na die 2 minuten kwam er allemaal rook uit de magnetron. De loempia's waren aangebrand en bleven hard.

8 jaar geleden
in: Koken
8.9K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
zijn die bedoeld om in de magnetron te doen?
Ritsuka
8 jaar geleden
volgens mij kan zoiets niet in de magnetron, die moet je frituren
Rieneke1
8 jaar geleden
Je kan ze in de magnetron eerst ontdooien en vervolgens verhitten, maar de korst zal slap zijn.
Voor een knapperige korst moet je ze frituren.
Bij gebrek aan een frituurpan kan je proberen ze rustig op te bakken.

Antwoorden (1)

Gaat niet in de magnetron, loempia's moet je in (veel) olie bakken, of frituren.
Kijk maar op de verpakking bij "bereidingsadvies".