Waar heb je bakwinkels in omstreek joure zitten?

Ik ben al een tijdje op zoek naar een winkel waar je allemaal van die bakspullen kan kopen, zoals kleurstof voor in cupcakes enz.
Zijn deze winkels er in de omgeving van Joure, Sneek, Leeuwarden, Heereveen, Drachten.? (andere plaatsen zijn ook goed, maar liever niet uit Friesland.)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Koken
2.3K

Antwoorden (2)

In Bergum zit de taartenwinkel genaamd Zoet!
Claimt zelf het grootste assortiment bakspullen van het noorden te hebben. Ze roemen ook hun eigen advies dat ze kunnen geven op bakgebied. Tevens is er de webshop.
9 jaar geleden
In Leeuwarden en in Drachten zit Jamin, hier kun je ook allerlei bakspullen kopen.