Hoe krijg ik mijn Flavour Shaker (Jamie Oliver) weer goed sluitend?

Ik heb voor mijn verjaardag een FlavourShaker gekregen. Maar na een paar keer gebruiken is het rubbertje losgekomen en ik krijg het niet meer goed vast. Hoe los ik dit op? Iemand ervaring?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Koken

Antwoorden (3)

secondelijm?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou vragen aan diegene waar je hem van kreeg of ze de aankoopbon nog hebben misschien kun je terug naar de winkel en vragen wat de oorzaak is en misschien hebben zij de oplossing of je kunt een nieuw rubbertje kopen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt helaas een krakkemikkig cadeautje gehad.
Hier een hele pagina met boze mensen die hetzelfde hebben gehad als jij:

"DONT BUY IT. Mine arrived a few hours ago and the seal came off during the first few shakes and left my counter and hands in a right old mess.
OK it looks pretty especially in red, however it is NOT FIT FOR PURPOSE There should have been a recall on this poorly designed product. Jamie shame on you."
AWM