Ja, dat is precies hetzelfde.

Er zijn mensen die speklappen willen eten, maar een recept hebben van één stuk aan elkaar en dat in de oven bereiden. Dit kun je trouwens gewoon aan de slager vragen [bijvoorbeeld een stuk van 1 kilo of meer], maar als je dat niet weet kun je ook vragen om buikspek voor 4 personen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
tham
9 jaar geleden
Goed om te weten dat het hetzelfde is want buikspek is een stuk duurder dan een stuk speklap.