Hoe lang augurken en zilveruitjes bewaren?

Hoe lang kan je ze bewaren als ze al open zijn geweest en ze staan in de koelkast?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken
11.4K

Antwoorden (1)

heel lang, ze zitten in het zuur, dat is bederfwerend. En zolang je er niet met een vuile lepel/vork of vingers ingaat blijven ze heel lang goed
anneliez
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
"Heel lang" als in maanden? Jaren?
Ivana
10 jaar geleden
Maanden zeker.
anneliez
10 jaar geleden
maanden, misschien lukt jaren ook wel maar of dat de smaak ten goede komt, vroeger werden ingemaakte uitjes niet in de koelkast bewaard, maar ze werden wel de hele winter gegeten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank jullie wel.
Ik heb ook een open pot augurken al maanden in de koelkast staan; maar inderdaad: vroeger was dat DE manier om sommige voeding lang goed te houden.
Ivana
10 jaar geleden
De kleur verandert (bleker) als ze heel lang open in de koelkast staan en ze worden wat slapper, maar verder is er niets aan de hand.