Wat zijn lekkere gevulde eieren?

de eitjes staan nu af te koelen, en straks vermeng ik de dooiers met mayo en knof.
heerlijk, maar er zijn vast meer variaties te bedenken.
liever geen recepten waar vlees aan te pas komt :)

14 jaar geleden
in: Koken
1.9K

Het beste antwoord

Duivels eieren! Als je van een beetje pittig houdt tenminste. (recept van Albert Mol)

4 hardgekookte eieren
1 eetl. mayo
2 eett. ketchup
scheut citroensap
scheutje tabasco
1 klein uitje
1/2 theelepel peper
cayennepeper
paprikapoeder
bieslook voor de garnering

Het eigeel door de zeef halen en de rest van de ingredienten door het eigeel mengen. In spuitzak doen en de eieren vullen. Bieslook overheen knippen en klaar.

Het lijkt pittiger dan het is hoor maar heel erg lekker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

lente uitjes fijngehakt en paprika poeder..........mmmmmmmm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed antwoord, Antwoordm.. naatje!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sneaky hoor die plaatjes veranderen, nu moet ik de antwoorden gaan lezen voordat ik plus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahha lol voor menno...ik zou solliciteren als mod als ik jou was....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
puinginsplaatje... ja +1:) nouja ik weet niet, maar de avatars hebben wel effect op het stemgedrag denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pinguins altijd + 100!
Dooier mengen met mayomaise, kerrie, ketjap en zout en peper. Alles naar smaak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meng het eigeel met mayonaise, mosterd, kerriepoeder, en een klein beetje suiker.
Dan nog klein beetje peper, zout, en nootmuskaat.

Jammie!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het water loopt me de bek uit hahah slik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Erg he! ik ga het recept van loenie maken zo;-)
Dit kun je mengen met de eidooier; ( per 4 eidooiers)
1)1 eetl.zeer fijn geknipte bieslook, 2 eetl. creme fraiche, 1 eetl. zeer fijn gehakte rode paprika, snufje zout en snufje cayennepeper.
2) 2 eetl. tomatenpuree, 2 eetl. creme fraiche,2 eetl. pestosaus.
3) 4 eetl. verse roomkaas met peper, 1 eetl. mayo,1 eetl.
cognac of vieux,
4) 2 eetl. zeer fijn gesneden gerookte zalmsnippers,1 eetl. creme fraiche, 1½ theel. fijn geknipte dille,1 theel. citroensap,snufje zout, snufje cayenne,
5) 2 eetl. zeer fijn geknipte peterselie, 1 theel.mosterd, 3 eetl. mayo,snufje zout, snufje witte peper,
6) 3 eetl.( door een kunststof zeef) gepureerde avocado met 2 theel. citroensap, 1 eetl. creme fraiche en een snufje kerriepoeder,
7)4 eetl.verse roomkaas met noten, 1 eetl. fijngeraspte wortel,1 eetl. fijngeraspte radijs, snufje zout, snufje peper.

Garnering;

Kruidentakje ( peterselie, dille, kervel),reepje of stukje rode- groene- of gele paprika, roze peperkorrels,partje limoen of citroen,toefje tuinkers, half kerstomaatje,( nep)
kaviaar,gepelde garnaal, snufje paprika- of kerriepoeder,
plakje gevulde olijf, halve walnoot enz.
amc
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mmmm. Ja, creme fraiche is ook idee.
Ben bijna jarig dus dat ga ik proberen.
+1.
amc
14 jaar geleden
Is echt lekker, ietsje meer smaak dan mayo en MAGERDER! :)
Meng door de dooier mayonaise, mosterd, bieslook, peper en zout, en ketchup.
Garneren met wat paprikapoeder.

Heerlijk !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
12 eierdooiers, door een zeef wrijven, 3 eetlepels zachte roomboter, 100 gr, geraspte kaas, zout, peper en dit met de mixer luchtig draaien, in de eier helften spuiten met spuitzak , of met een lepel in de lege eierhelft doen. Garneren met peterselie , puntje tomaat en krulletje kaas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met wat feta en dille! En een snufje peper, hmm..