Kun je trassi invriezen.

Ik wil graag voor in het buitenland verse trassi meenemen. Maar zo,n groot blok maak ik niet zo snel op. Kan ik het ook in kleine gedeeltes invriezen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken
4K

Antwoorden (2)

Ik zie nergens op de verpakking staan of het kan.. maar ik doe het zelf wel en de smaak loopt niet achteruit.
Ik woon ook in het buitenland soms ligt het hier in de supermarktschappen en soms weer maanden niet dus ik vries het ook in.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kan, maar is onpraktisch, want al reizende ontdooit het weer. Je kunt trassi gewoon als poeder kopen, zelfs bij de Jumbo. ben je van alle problemen af. Het zit in een glazen pot. En wat betreft vers: het blijft een product van gefermenteerde garnalen, dus kan je amper van vers spreken. In een pot, als poeder, blijft het in elk geval eindeloos goed..