Waar vind ik glazen potjes voor onder andere kruiden, met krijtbordje erop?

Glazen potje, met een klein krijtbordje erop 'geplakt', zodat je er dingen op kan schrijven bv de naam van wat je erin bewaart. Zag ik bij 24kitchen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt schoolbordverf kopen en erop schilderen.

Het beste antwoord

Ik weet niet waar je woont, maar bij Bull in Beuningen heb ik ze een tijdje terug zien staan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Probeer het eens bij Dille en Kamille
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dille en Kamille is echt een goede winkel hiervoor inderdaad