weet iemand het recept van een salade met bietjes en meloen?

Ik heb eens een salade recept gemaakt, en ik weet alleen nog dat het erg simpel was en super lekker.
Er zat o.a. meloen en bietjes in.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
1.1K

Het beste antwoord

Ingrediënten voor 4 personen

* Een pot rode bietjes of na wens verse
* Een halve gala meloen
* Een lekker handappel

Hulpmiddelen

* Schaal
* Mes
* Lepel

Voorbereiding

Eventueel met verse bietjes na wens voorbereiden

Bereidingswijze

Men neemt een pot rode bietjes (of vers klaar gemaakt)die doe je in een schaal.
Je snijd de meloen doormidden en 1 helft in stukjes. De appel schil je af en snij je ook in stukjes.
Dit samen doe je bij de rode bietjes in de schaal. Effe met een lepel omroeren en je rode bietensalade is klaar!

Serveertips

Lekker bij een stukje vlees en aardappelpuree.