Kunnen kant en klare poffertjes warm gemaakt worden op/onder de gourmetpan?

Of smaakt dat niet lekker..? (natuurlijk niet tussen het vlees maar aan het begin erop, of in de pannetjes)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
5.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, hoor dat kan heel goed. Het kan beide, bovenop of in een pannetje. Ik persoonlijk zou het in een pannetje doen met een klein beetje boter eronder. Als ze ingevroren zijn, eerst even goed laten ontdooien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is alleen niet lekker. Of ze worden heel droog of heel vettig.
Kies eerder voor pannekoeken beslag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb kant en klare voor kerstdiner voor de kids gehaald. Geen zin om mix te maken haha
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mix maken is ja zoooo makkelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die kant en klare zijn ook best lekker hoor! En perfect om mee te gourmetten zowel bovenop als onderop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Makkelijk wel... Zin in: nee...

Het beste antwoord

Er op eronder, maakt niet uit. Maak een soort van oventje en doe een ander pannetje op het pannetje met de poffertjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je voor dit idee! Past dat dan wel onderop 2 pannetjes op elkaar?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
even proberen... ik weet niet hoe jouw gourmetstel er uitziet.

Andere antwoorden (1)

Ik doe altijd pannekoeken er bovenop en onder in het pannetje. Zo vind ik het eigenlijk nog lekkerder dan uit een pan of oven. Dus dit kan prima!