Wij willen graag voor kerst de cranberry paté van Eke klaarmaken. Kunnen we er gewoon een plak van afsnijden en de rest terug in de vriezer stoppen?

Delicious 2012/12

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken

Antwoorden (2)

Als je iets uit de diepvries haalt en laat ontdooien mag je het NOOIT terug invriezen zonder het te hebben verwarmd tot minstens 75 graden C.
Als je iets uit de diepvries haalt er een deel afsnijdt (als het mogelijk is) zonder het te ontdooien, dan kan je de rest gerust terug in de diepvries gooien......leggen mag ook hoor :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je de cranberry paté hebt gemaakt en hij is klaar snij hem dan in porties en vries dat in ,dan haal je het er uit wat je nodig denkt te hebben en de andere stukken laat je gewoon in de vriezer tot dat je het weer nodig hebt ,zo hoef je niet bang te zijn dat er iets mis kan gaan