in het recept voor de ossenstaart risotto staat dat je een knoflook moet laten poffen en in olijfolie moet uitknijpen. waar moet je dit gebruiken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken

Antwoorden (2)

Ik zou het door de vleesjus/-saus mengen of bij het vlees doen. Ik neem aan dat je het vleesgerecht apart bij de risotto serveert, want door de risotto zelf zou ik het hiet doen.
amc
11 jaar geleden
als je de ossenstaart gestoofd hebt met groente en je hebt saus er bij en de knoflook is geroosterd dan maak je met de uitgeknepen knoflook en de olie een soort aioli en dat doe je op je bord over je eten een lepel vol of minder of meer gewoon wat je lekker vindt maar niet in je risotto dat eet je er gewoon bij