Is er een overzicht van boeren die hun producten direct aan consumenten verkopen? (in consumentenhoeveelheden)

Ik reed laatst over het platteland en zag bij sommige boerderijen borden langs de weg met bijv. aardappelen te koop.
Nu woon ik in de randstad en ik vraag me dus af of er een landelijk overzicht te vinden is bij welke boeren je eventueel wat kunt kopen.

Om nu alle boerderijen in de omgeving af te rijden en aan te bellen lijkt me ook een gedoe.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken

Het beste antwoord

Als ze een winkeltje o.i.d. hebben dan staat er meestal een bord aan de weg.

In de bron bio boerderijen per provincie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt, blijkbaar bestaat een dergelijke site niet. Beste antwoord voor de moeite, met deze site kom ik ook wel verder