Mijn eigen soepje: begin met een mooi stukje rundvlees, borstlap (niet duur) is prima, snijdt een paar uien en minimaal 10 tenen knoflook ! met peper en zout erbij, naar smaak, ben je klaar! simpel, een paar uur laten trekken en ik ben altijd weer blij met mijn eigen soepje !

Eet smakelijk !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

http://lmgtfy.com/?q=knoflooksoep+recept

Toegevoegd na 30 seconden:
Wel 100.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jc54
11 jaar geleden
Marleen toch, alleen een link doorgeven wordt niet als antwoord gezien, en zal derhalve verwijderd of verplaatst worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is geen link, dat is een hulpsite.
En mijn volledige antwoord staat er onder als toevoeging
jc54
11 jaar geleden
Ben benieuwd of de moderatoren het ook zo zien. Bij mij is zo'n zelfde "antwoord" in het verleden verwijderd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan moeten ze alle antwoorden hieronder OOK verwijderen, dan wordt het een recepten-lijstje en daarmee een inventariserende vraag, en moeten ze DUS ook de vraag verwijderen. Sorry, maar even googelen op " knoflooksoep recept' kun je toch nauwelijks een goeie vraag noemen ?? Dit spelletje heeft regels, hoor.
En ja, ik heb wel 100 recepten, zoniet meer, met één drukje op de knop......maar niet de ruimte en de tijd om ze hier allemaal over te tikken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk heeft puzzelientje de makkelijkste weg gekozen.......
een ander laten zoeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb altijd het idee, dat als je opziet tegen een recept tikken het al te lang is/niet leuk meer !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Recepten moet je globaal doorlezen, in je 'databankje' opslaan, en als leidraad gebruiken om zelf iets lekkers te maken.
Zelf ben ik geen liefhebber van deze soep, maar ik heb wel een paar recepten voor je gevonden.

http://www.smulweb.nl/zoeken/?type=recepten&query=knoflooksoep
11 jaar geleden
Op www.smulweb.nl vind je 309 recepten voor knoflooksoep, dus leef je uit en eet smakelijk!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Knoflooksoep.

Ingredienten:

15 tenen knoflook
100 gram schoongemaakte wit van prei
200 gram uien
40 gram rijst
2 eetlepels boter
8oo milliliter groentebouillon
200 gram room
zeezout
versgemalen witte peper

Bereiding:
De knoflooktenen en de uien pellen. De prei en uien grof snijden en de knoflook persen. Dit alles fruiten in een pan met boter. De rijst en de groentenbouillon toevoegen en 45 minuten zacht laten koken.
De soep met een staafmixer pureren en zeven. De room er door roeren en kruiden met peper en zout.

Bon appetit.......

Toegevoegd na 54 seconden:
http://www.tastyweb.nl/recept/knoflooksoep
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ooit in Caracas at ik met de crew een verrukkelijke 'sopa', die ik thuis heb geprobeerd na te maken.
Het heeft een paar pogingen geduurd, maar deze lijkt er het meeste op :

Bouillon maken van 1 bouillonblok tomaat en 1 bouillonblok groenten in 1 liter water.
Dan in heel dunne reepjes gesneden knoflooktenen erbij, en laten sudderen ( ong, 15 minuten) Je kunt dit naar smaak doen : omdat ik de dag erna 'onder de mensen' moet, houd ik het bij 5 tenen....

Dan 2 eieren met wat maggi klutsen,en het vuur onder de bouillon omhoog draaien, zodat hij lekker bruist. Langzaam en al roerend de eieren door de bouillon gieten en de sliertjes laten stollen : klaar....

Met stokbrood, en als je wilt : knoflookboter. Zoute boter met zeezout is ook prima, als je niet de hele volgende dag aan de tictac wilt....