Er schijnen Subway restaurants te zijn die op verzoek flesjes van die saus verkopen, maar volgens mij is dat in het buitenland.

http://uk.answers.yahoo.com/question/index?qid=20060823033555AARyHMf

Op deze link staat ook het recept om het zelf te maken:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij is hier niet te koop, ik heb wel een 'copycat' recept ervoor.

Meng mayonaise met Dijon mosterd, vers geperst limoensap, gepureerde chipotle pepers (gerookte gedroogde chilipepers) vers gehakte knoflook en zout naar smaak. Dit zijn de ingrediënten voor ;
Subways Southwest Chipotle Sauce. De gerookte pepers zijn hier niet in de winkels te koop, misschien in een toko of ergens waar ze Mexicaanse kruiderij verkopen. Ik heb wel een webshop waar ze te krijgen zijn.
http://www.mexworld.nl/product_info.php?cPath=20&products_id=78

Ze hebben natuurlijk een specifieke smaak maar je zou het ook gewoon met rode chili's kunnen proberen. Het zal de smaak dan iets veranderen, maar de saus zal best ook lekker zijn.
amc