Waar in Breda koop ik sechuanpeper?

In veel winkels en toko's reeds geweest maar nog steeds niet gevonden.Waar haal ik sechuanpeper,iemand een tip??Met dank.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken

Antwoorden (3)

In een Chinese toko, en volgens google zit er in Breda een Amazing Oriental. Dat zijn de grootste Aziatische supermarkten. Te vinden op Brabantplein 1-2.
http://www.amazingoriental.com/node/130282: Szechuan Pepper 113g
Amadea
12 jaar geleden
@marsvos

Ik geef je veel kans op de markt. Op iedere centrum ('grote') markt is een kraam met kruiden (peper/zout enz.) en ik verbaas me iedere keer weer over alles wat er ligt, bekend en onbekend.

Succes.

Toegevoegd na 19 uur:
Ter aanvulling :
Ben net naar de centrummarkt geweest (Rotterdam) en heb het gekocht (bij 'mijn' kruidenkraam). Op mijn vraag aan de 'kruidenmeneer' over de sterkte van de peper zei hij met een dikke knipoog: dit is wel iets sterker dan gewone en zwarte peper...

Ik ben benieuw, ik eet gewoonlijk zwarte peper.

Toegevoegd na 19 uur:
markt was op zaterdag 31/3, niet 19uur geleden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in Rotterdam heb ik het bij AH gekocht.
Dit zal in Breda toch niet veel anders zijn, denk ik.
Succes