Kent iemand een heeel lekker spagetti gerecht?

Toegevoegd na 2 minuten:
Een goed recept voor lekkere spagetti.

ik heb al heel wat recepten geprobeerd maar nog geen enkele is echt een 8+ geweest.
misschien kent een van jullie een lekker recept.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Koken
3.4K

Het beste antwoord

Kies maar uit op onderstaande link.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Ja, dat weet ik zeker!
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beetje flauw
ik vind spaghetti met gerookte zalm heerlijk!

eerst fruit je lekker veel bosuitjes.
halverwege doe je er doormidden gesneden snoeptomaatjes bij.
voeg op het laatst snippers gerookte zalm en creme fraiche toe.
14 jaar geleden
Ik heb ooit eens een zoet spaghetti recept gehad. Ik vond het zelf erg lekker al ben ik helemaal niet zo'n zoetekauw, maar ik was helaas ook de enige hier, dus wordt niet meer gemaakt :-(

Gewoon een gesnipperd uitje fruiten, evt een blikje tomatenblokjes of 2 blikjes puree, en dan 8(!) suikerklontjes en een blikje ananasstukjes erdoorheen.

Als je er gehakt bij gebruikt dan moet je dit er ook nog bijdoen, en gewoon afmaken zoals je gewend bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor spaghetti met gebakken spekkies, champignons, broccoli en een roomsaus, heerlijk.
- magere spekreepjes uitbakken
- champignons snijden/ bakken
- broccoli 4 minuutjes koken
- roomsaus klaarmaken (gewoon uit een pakje)
-alles door elkaar roeren en nog even laten pruttelen en klaar is Rissie
Overigens met alle soorten pasta te eten
Eet smakelijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind verse spaghetti het lekkerst , precies al dente gekookt.
Na het koken afgieten en fijgesneden knoflook, in een flinke scheut olijfolie gebakken, er doorheen roeren. (pas op dat de knoflook niet aanbrandt, moet tussen licht- en middenbruin van kleur zijn). Dan nog wat versgesneden basilicum en versgeraspte Parmesaanse kaas erdoor.
Wat zout naar smaak en flink peper. Succes verzekerd.
Smullen maar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oke hier komt het:
-klein uitje
-champignons
-rauwe ham
-witte wijn
-creme fraiche
-gorgonzola of danish blue

Uitje fruiten,champignons erbij,rauwe ham erbij, scheut wiite wijn en even laten sudderen.
Creme fraiche er door heen roeren weer even laten sudderen daarna de stukken gorgonzola of danish blue toe voegen. Weer sudderen ,beetje zout/peper naar smaak! KLAAR
Als de saus indikt kun je het verlengen met water of witte wijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Spaghetti met boursin

Voor 4 personen:
500gr. gehakt
250 gr. champignons
1/2 paprika
1 ui
3 teentjes knoflook
1 pakje boursin (groot)
2 el creme fraiche
400 gr. spaghetti

Bak de gehakt rul. Snijd de champignons in plakjes en de paprika en ui in stukjes. Doe dit bij het gehakt en bak het even mee.
Pel de teentjes knoflook en pers ze over het gehakt heen.
Alles doorbakken, maar zo dat de paprika en ui niet te zacht worden. giet evenueel overtollig vocht af en voeg het pakje boursin en twee eetlepels creme fraiche to. Doe een deksel op de pan en laat het zachtjes smelten.
Schep de saus over de gaar gekookte spaghetti.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pasta Chuta;

1 p. rundergehakt mengen met zout , peper, paprikapoeder, tijm en oregano. Snipper knoflook en snijd 1 ui en 1 rode paprika in stukjes.
Doe olijfolie in de pan, rul het gehakt, voeg de knoflook toe en vervolgens de ui en paprika samen met 1 blik gepelde tomaten. Roer goed door en laat 15 min. pruttelen.
Voeg daarna een blikje tomatenpuree toe en 1 tl. suiker.
Voeg daarna 1 blikje goed afgespoelde doperwten toe en laat ze even warm worden. Pan van het vuur en een scheut koffieroom erbij.

Serveer met salade, stokbrood en parmezaanse kaas.
amc
14 jaar geleden
Spaghetti carbonara

Ingrediënten voor 4 personen
400 gr verse spaghetti
2 eieren
2 eidooiers
60 gr (vers) geraspte Parmezaanse kaas
2 eetl olijfolie
30 gr boter
2 teentjes knoflook
200 gr pancetta
peper & zout

Hulpmiddelen
Grote pan
Braadpan
Kom

Bereidingswijze
Kook de spaghetti al dente in een pan met ruim kokend water en een snufje zout.
Kluts ondertussen in een kom de eieren met de eidooiers en de parmezaanse kaas.
Breng dit mengsel op smaak met wat peper en zout.
Snijd de pancetta in dunne reepjes.
Verhit de olijfolie met de boter in een pan.
Kneus de knoflookteentje met de bolle kant van een lepel en doe ze samen met de pancettareepjes in de pan.
Bak tot de pancetta krokant is. Verwijder vervolgens de knoflook.
Voeg de uitgelekte spaghetti toe aan de pancettareepjes.
Roer alles goed door en haal de pan dan van het vuur.
Roer het eimengsel er door en serveer meteen.

Serveertips
De meningen over welke carbonara nu de lekkerste is, zijn erg verdeeld.

Ik ben van mening dat deze pasta carbonara de lekkerste is.

Bron
2tomaatjes.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
spagetti is goed te combineren met pangasiusfilet.Overal te krijg voor niet teveel geld.Stukjes snijden en met kruidenpoeder met tomaat bestrooien.bakken in de wok.later wat blokjes spinazie erbij doen (in cremesaus),De spagetti die al gekookt is erdoorheen en je hebt een goede maaltijd.