Waar kan ik lege receptenboeken vinden?

Ik bedoel dus geen notitieboekjes. Ik zoek een boekje waarvan je op de kaft kan zien dat het een (persoonlijk) receptenboek is. Ook moet ik er in kunnen schrijven (het liefst met schrijflijntjes), dus geen receptenboek dat je online kan samenstellen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
6.8K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb pas een heel leuk leeg receptenboek gevonden. Super fijn handzaam boek. Www.havetohave.nl/Mijn-receptenboek

Het beste antwoord

Bij dille en kamille hebben ze die geregeld liggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij de witte boekenmarkt is dit te verkrijgen, ik zou het ook eens bij de Action proberen.

Online kun je dit bij Bruna bestellen:
Kookdagboek van Leonie van Mierlo Prijs Eur 6,99

Samenvatting: Kookdagboek (zoals op de achterkaft)

Voor al uw culinaire notities.
Voor de echte kookfanaten, dit boek mag niet ontbreken in uw keukenkast: een eigen kookdagboek! Vul de notitiepagina's met uw eigen favoriete recepten. Gebruik de handige tips en trucs om nog meer te leren, en doe nog meer inspiratie op met verrassende nieuwe recepten.

http://www.bruna.nl/boeken/kookdagboek-9789460970887?Alternative=a
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er multomaps voor genomen. Die heb ik ingericht met 1 stevig blanco vel en daarnaast een lijntjes vel. Zie ik een recept in een 'allerhande' of dergelijk tijdschrift, met een mooie foto erbij, dan knip ik die uit en plak hem op het blanco vel. Ernaast schrijf ik de bereiding op.
Op het tabblad schrijf ik de categorie, bijv. borrelhapjes of pastagerechten e.d. en zo heb ik alles bij elkaar en kan ik elk nieuw recept bij de categorie zetten waarbij het hoort.
Voor enkele toppers die succesvol zijn gebleken, heb ik een apart schrift met harde kaft. Daarvoor heb ik geen foto nodig, want die zit in mijn hoofd.

Ik ben erachter gekomen dat dit het handigst is, omdat je hier de recepten per categorie kan indelen en in een boekje met vaste bladeren ben je eigenlijk verplicht om voor elk onderdeel van gerechten een apart boekje te kopen om alles bij elkaar te kunnen hebben per categorie.
Je moet dan eigenlijk een boekje hebben met voorgerechten, één met lunchgerechten, één met hoofdgerechten enz.
amc
12 jaar geleden
Bij de Bruna, en de Hema, en Action heb ik die wel is gezien.
Maar waarom neem je niet gewoon een ringmap?
Succes!