ik heb een salade gemaakt met wortels en pinda, ik heb er alleen te veel sesamolie in gegooid kan ik dit er vanaf spoelen?

hij is zo niet te eten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
3.4K

Het beste antwoord

Ijsblokjes erdoor mengen en vervolgens de ijsblokjes verwijderen. Werkt prima. alle ver blijft aan de ijsblokjes hangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ver = vet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een onzin! Vet en water stoten elkaar af dus je salade kun je dan beter door de plee spoelen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ijs heeft andere eigenschappen dan water. Heb je het geprobeerd? Dan heb je iets fout gedaan. Alle restaurants gebruiken deze methode.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://m.lifehacker.com/5869147/remove-excess-fat-from-soups-and-casseroles-with-an-ice-cube

Andere antwoorden (2)

ik zou eerder flink deppen met keukenpapier, dan wordt het niet zo'n waterige boel.
vervolgens een klein beetje citroensap, en dan zou je een lekkere salade moeten hebben.
12 jaar geleden
Nee, je kunt het er niet vanaf spoelen. Dit gaat ten koste van de rest van de salade. Sesamolie is een sterke smaakmaker die per theelepel toegevoegd moet worden en dan steeds proeven! Altijd proeven! De enige smaakvolle oplossing is meer ingredienten toevoegen.

Toegevoegd na 39 minuten:
Maak altijd ee dressing in een apart kommetje zodat je kunt proeven of het smaakt. Dan kun je het altijd veranderen of opnieuw beginnen.