Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik zoek een recept voor een gezonde bewaarbare snack weet iemand dat?

Geen fruit maar iets wat vult maar weinig koolhydraten en het lieftst veel eiwitten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
875

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een gekookt ei.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Op deze site staan meer dan 9000 eiwitrijke recepten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gedroogd/gezouten vlees?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vis bevat veel eiwitten en gezonde vetten.

Nootjes (pinda's, amandelnootjes,...)bevatten zeer gezonde vetten en veel eiwitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mini mozzarella met tomaatjes op een spiesje, met basilicum olijfolie en grove peper.
Droge worst met walnoot en een halve gedroogde vijg op een plakje met een prikker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
noten die neit zo vet zijn
rijsten wafel komkommer wortel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik maak als avondsnack ook gevulde eieren. Deze zijn zeker 5 dagen houdbaar. Ik kook de eieren, haal de dooiers eruit, snijd ze doormidden en leg de halve eieren in een plastic bakje. De dooiers vermeng ik met een smaakmaker (er zijn vele verschillende recepten) en dit bewaar ik in een tweede plastic bakje. Iedere avond maak ik dan ca. twee (halve) gevulde eieren door de vulling in het ei te scheppen. Heel lekker, en ook voedzaam. En omdat het voedzaam is heb je niet de behoefte om daarna weer verder te gaan zitten snacken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding