Ik heb soep gemaakt met creme fraiche erdoor, er is nog over, kun je dit invriezen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
19K

Antwoorden (3)

dat kan, ik heb al vaak soep of saus met creme fraiche ingevroren, en het smaakt prima.
ik zou het alleen geen maanden invriezen; mogelijk heb je dan toch dat de smaak gaat teruglopen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
Rieneke1
12 jaar geleden
dank eef, maar of de site is heel langzaam, of je bent vergeten te plussen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry teveel kerstborrels op.
Rieneke1
12 jaar geleden
proost eef!
ik zit aan de eerste :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wat zit er dan in het glas,?
Ik denk wel een witte wijn.
Rieneke1
12 jaar geleden
idd eef, goed geraden, lekker!:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Hoop dat jullie gezellige kerstdagen gehad en niet al te diep in het glaasje hebben gekeken, dan proef je namelijk het lekkere kerstmenu niet zo goed meer ;-))
Rieneke1
12 jaar geleden
ja hoor z11, ik heb me goed gedragen; had m'n moedertje op bezoek :) jij de kerst ook in goede orde overleefd? ;p
Ja, crème fraîche kan je tot 3 maanden gewoon invriezen, daar proef je niets van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, soep met creme fraiche kun je invriezen. Maar dan moet je wel goed opletten wanneer je het weer opwarmt(langzaam, goed blijven roeren en niet helemaal laten koken. Je kunt de soep 3 maanden in de vriezer bewaren.