Kun je jacht/jager saus met verse ingredienten een dag van tevoren maken om de volgende dag weer op te warmen?

Toegevoegd na 6 minuten:
Of wordt het dan een drab?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
2.5K

Antwoorden (2)

Dat gaat prima. Dat zal alleen maar lekkerder smaken. Zet hem wel in de koelkast. Zorg ervoor dat je hem de dag erna langzaam opwarmt in een pan, niet in de magnatron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies zo als platje het beschrijft, als je de saus op basis
van bloem en boter hebt gemaakt,(roux) moet je misschien tijdens
het opwarmen iets water toevoegen.
eet smakelijk.