Wat heb ik nodig voor kaasprikkertjes?

Als ik op google intoets "kaasprikkertjes" of iets in die richting krijg ik alleen maar pagina's met 'het bedrukken van kaasprikkers'. Dat is dus niet wat ik zoek. Ik moet kaasprikkertjes maken (blokje kaas etc.) maar ik wil er natuurlijk iets leuks van maken, nou voel ik me nogal inspiratieloos en heb eigenlijk werkelijk geen idee wat ik op zo'n kaasprikker kan doen, op kaas na natuurlijk! Iemand enig idee? Voorbeelden? site's? Alles welkom! :)

Toegevoegd na 36 seconden:
Het is trouwens wel voor kids van groep 2 / 3

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
3.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is een prikkertje niet een beetje gevaarlijk voor die kleintjes? Misschien is het een idee om mini worstenbroodjes te maken of je kunt misschien een kaasblokje en bijvoorbeeld een worstje aan een touwtje rijgen. Iets meer werk, maar wel veilig. Succes!

Het beste antwoord

Er kan ook op: Ananas, zilveruitje, cherrytomaatje, komkommer, worst, druiven, augurk. De kaas zou je in vormpjes kunnen snijden. Op onderstaande link, vind je diverse voorbeelden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vond op de site iets met kaasfiguurtjes, ben even gaan statten en kwam gelijk leuke dingetjes tegen! Thanks

Andere antwoorden (6)

Prikkers!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe maar iets gezonds en goed door te bijten zoals druiven en een kleine knakworst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blokje oude kaas met een druifje
Blokje kaas met een zilveruitje
Blokje kaas met een stukje augurk
Blokje kaas met een klein tomaatje
Blokje kaas met een olijfje
Blokje kaas met een zongedroogde tomaatje
Blokje kaas met een mini knakworstje
Blokje kaas met een mandarijntje
Blokje kaas met een schijfje ananas
Blokje kaas met een schijfje roggebrood

Hopelijk heb je wat aan deze ideetjes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kaas met radijs, komkommer, paprika, druif, klein tomaatje, cocktailworstje, blokje ham.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan met kleine vlaggetjes erop doen (zie foto) en dan 2 voor ieder. of met sateprikker kan je met sliertjes komkommer wel iets leuks mee maken ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kaas en ham vooral