Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ja, als je het dan weer laat dooien, dan moet je het daarna nog wel even warm maken. wel met sap en al invriezen, anders worden ze droog.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het bovenstaande antwoord is juist, maar nog even een tip: het mooiste resultaat krijg je als je de peertjes na het invriezen laat ontdooien voordat je ze opwarmt, anders willen ze nog wel eens uit elkaar vallen. Maakt niets uit voor de smaak, maar het staat minder mooi. Trouwens: eigengemaakte appelmoes kun je ook heel goed invriezen, maar dat was niet de vraag:D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt gelijk maar dat zei ik al :P eerst ontdooien, anders word het appelmoes! Wat niet erg is, want dat is ook erg lekker :)

Andere antwoorden (4)

Ja, met sap en al in een bakje doen en in de vriezer.

Na het ontdooien ook lekker koud bij ijs of pudding
of vla.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan maar als je het weer wild eten wel goed laten ontdooien!
Anders scheuren ze als ze in de pan zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan zeker, zelf ook gedaan. Wel moet je er rekening mee houden dan het vocht waar de peertjes in zitten, dikker gaat worden wanneer je het ontdooit hebt en vervolgens wil opwarmen. Ik kreeg toen hele dikke stroop, erg lekker, maar niet praktisch.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan echter ik stel voor dat je stoofpeertjes inmaakt omdat ze dan beter hun kleur, vitaminen en structuur behouden. Zie bijgevoegd het recept voor peren op siroop en peren in port (beide recepten voor stoofpeertjes).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding