Hoe verbrokkel je het snelst en handigst koekjes?

Voor een recept (arretjescake) moet ik koekjes verbrokkelen, maar hoe doe ik dit het handigst?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

In een stevige plastic zak doen, op een harde ondergrond leggen, en dan met een deegroller of fles eroverheen heen en weer rollen.

Even kort in de blender of in een theedoek en een paar keer op het aanrecht meppen.

Ik zou zeggen met een keukenmachine. Toegevoegd na 2 minuten: Edit: Hierbij kijk ik voornamelijk naar de snelheid. Je moet hierbij de bak wel schoonmaken (vaatwasser?!). Mocht je dit niet zoeken, dan is een theedoek zoals andere hier noemen beter.

in een schone theedoek stoppen, dicht vouwen. op de grond leggen en er op gaan staan ( wel met schone sokken ;-) trappen snel en simpel

In een theedoek, en dan met een deegroller ofzo erop slaan. Toegevoegd na 31 seconden: Snijplank eronder zou fijn kunnen zijn, ivm deuken.

of met de koek langs een rasp.

De rol met Maria biscuit een paar keer op de grond laten vallen. Voor arretjes cake moeten de stukjes namelijk niet te klein zijn

Dit doe je het snelst door er met een hamer op te slaan. Wel in een zak of onder een doek.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100