Hoe verbrokkel je het snelst en handigst koekjes?

Voor een recept (arretjescake) moet ik koekjes verbrokkelen, maar hoe doe ik dit het handigst?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.1K

Het beste antwoord

In een stevige plastic zak doen, op een harde ondergrond leggen, en dan met een deegroller of fles eroverheen heen en weer rollen.
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Even kort in de blender of in een theedoek en een paar keer op het aanrecht meppen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat hoeft niet. Met puls kun je heel makkelijk koekjes kruimelen.
Ik zou zeggen met een keukenmachine.

Toegevoegd na 2 minuten:
Edit: Hierbij kijk ik voornamelijk naar de snelheid. Je moet hierbij de bak wel schoonmaken (vaatwasser?!). Mocht je dit niet zoeken, dan is een theedoek zoals andere hier noemen beter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in een schone theedoek stoppen, dicht vouwen. op de grond leggen en er op gaan staan ( wel met schone sokken ;-) trappen

snel en simpel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
( wel met schone sokken ;-) +1
In een theedoek, en dan met een deegroller ofzo erop slaan.

Toegevoegd na 31 seconden:
Snijplank eronder zou fijn kunnen zijn, ivm deuken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of met de koek langs een rasp.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De rol met Maria biscuit een paar keer op de grond laten vallen. Voor arretjes cake moeten de stukjes namelijk niet te klein zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit doe je het snelst door er met een hamer op te slaan. Wel in een zak of onder een doek.