in wou botercreme gaan maken, en in het recept stond dat ik dit met sojaboter voor bakken en braden moet doen, kan ik dit ook met gewone boter doen?

http://www.cupcakesenmuffins.nl/toppings/botercreme-frosting/botercreme-frosting/

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kan de soja boter prima vervangen door een ongezouten boter (in de zelfde hoeveelheden)

Ik heb in een taartenwinkel gewerkt, men gebruikt gewoon Bona smeerboter. Ze hebben nog nooit klagende klanten gehad over de smaak, dus dit zal wel goed zitten. Ik zou zeggen probeer het eens ^^

Je kunt van iedere vetstof (dus ook Olie)creme maken. Maar je smaak ervaring op de tong zal steeds anders zijn. je zult de ene lekkerder vinden dan de ander, de een weer grover zal vinden dan de ander, zoals boter voor bakken en braden maak maar gewoon creme van roomboter of bleuband met roombotersmaak dat is veel lekkerder het recept voor een simpele creme is. zachte boter opkloppen, basterdsuiker naar smaak toevoegen en dan vanille vla toevoegen, net te veel in eens. proef af en toe of je het lekker vindt smaken. luchtig kloppen door de boter iets te laten smelten in heet water.succes

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100