Hoe maak je het beste een suiker papje om over je popcorn te gieten, zoete popcorn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
2.4K

Antwoorden (3)

een beetje boter, en dan poedersuiker, dat doet al wonderen..

het lekkerste is wel als de suiker mee gepopt is, dan karameliseert het op je popcorn...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Suiker met een beetje water karamelliseren in de pan, dit doe je door het ongeveer een kwartiertje door te koken en blijven roeren!! Daarna over de popcorn gieten, goed omroeren dat elk popcorntje wat heeft, en even hard laten worden!

Jammie ik krijg dr zelf zin van in popcorn haha!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.foodtube.nl/video/254/Zoete-Popcorn

Op dit filmpje zie je hoe je zoete popcorn maakt en waar je op moet letten.
Het is niet lekker om er een papje over te gieten, want ze worden dan zacht en slap. Ook moet je er dan een lepel bij nemen of van heel vieze vingers houden.
amc