hoe maak je de lekkerste koekkruimels en de echte lekkere stroop?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.1K

Antwoorden (1)

Ik weet niet wat voor "koekkruimels"je bedoelt, maar de makkelijkste manier lijkt mij om een koek tussen je handen handen kapot te wrijven, dan krijg je vanzelf kruimels.
Of dit de lekkerste zijn hangt van je eigen smaak af.
Wat de stroop betreft: dit hangt ook een beetje van je eigen smaak af.
In de bron kun je wel wat recepten vinden om verschillende soorten stroop te maken.
Persoonlijk vind ik de uitgekozen stroop de lekkerste en makkelijkste om te maken.
Succes.