Waarom slaan koks een inktvissen tegen een steen?

Dat zag ik net op tv, maar was dat nou om ze zo te doden of zo? Dat lijkt me erg wreed...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
2.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Keek je masterchef australie?? Heb het ook gezien xd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha ja daar was het! :P

Antwoorden (1)

nee hoor, ze zijn gelukkig al dood dan.
dit wordt gedaan om het vlees mals te maken.
zouden ze dit niet doen, dan zou je menen op een schoenzool te kauwen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ow gelukkig maar!! Ik dacht al. Ik schrok namelijk helemaal toen hij zei: "dit moet ik zo een kwartier doen." maar gelukkig is dat de reden en niet om ze te doden! Bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als dat was om ze te doden zou dat heel ernstig zijn!
Rieneke1
12 jaar geleden
graag gedaan hoor.
het is idd een akelig gezicht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb nog nooit op een schoenzool gekauwd, maar alle inktvis die ik ooit at was taai ;p