aardappelschillen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-1 ik vroeg niet om de vertaling van het woord. Het staat niet voor niets bij Koken en Recepten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja door zulke antwoorden en het feit dat 2 mensen het een plus-waardig-antwoord vinden geeft al aan dat de kwaliteit van GV flink aan het verslechteren is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zijn toch ook gewoon gefrituurde,gekruide aardappelschillen? Nou dan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja iggy42 als je het weet is het wel erg makkelijk hé. En de antwoordgever verteld niets over gefrituurd of gekruid Aan een vertaling van het woord heb ik dan toch niks???? Het antwoord van jelle is de enige juiste omdat die tenminste de moeite neemt om zich in de vraag en de categorie te verdiepen. Dit antwoord is geen plusjes waardig. De hele website gaat naar de haaien als mensen zulke "korte" antwoorden altijd maar als goed gaan beschouwen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als janvandemeen goede antwoorden zou geven of goede vragen zou stellen dan zou het niet nodig zijn, die "nepsteun".
Aardappel schillen. In engeland en enkele oud-kolonies worden die nog wel opgebakken om als snack te dienen:

http://simplyrecipes.com/recipes/potato_skins/