Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een heel klein cupje/bakje/schuitje vinden om iets in te doen voor de borrelhapjes?

Ik weet niet de juiste benaming, ik bedoel niet de platte cups waar je salade op kan doen, die je in de supermarkt kan vinden, ik zoek iets waar het IN kan. Wie weet een naam en weet waar ik kan vinden?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel geen plastic bakjes, de bakjes moeten eetbaar zijn.

Toegevoegd na 24 minuten:
Die van haust bedoel ik niet, ik bedoel iets met hogere randen zodat er wat meer in kan. Heb ze ooit gezien, maar weet niet meer waar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je zou mini-pasteibakjes kunnen gebruiken. Die zijn ook bij de meeste supermarkten te koop.

Toegevoegd na 31 minuten:
Of bedoel je die saladecups (zie foto)?
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
bamibal
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Blokker of de Hema zou ik zeggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snackcups van Haust
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij bedoel je de snack cupjes van Haust. Deze zijn in de meeste grote supermarkten te vinden en anders even vragen of bij Haust zelf informeren... In de link de website van Haust met de snack cupjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook eetbare ijsbakjes hiervoor gebruiken, die kun je kopen bij vrijwel elke supermarkt en bij Jamin.

Toegevoegd na 2 minuten:
Kijk maar eens op deze site dan weet je welk eetbaar ijsbakje ik bedoel:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=5009583&sid=5451d6f74f464b1cadd1bf5e0dbb4c9e

Toegevoegd na 1 uur:
Of bedoel je misschien wafelbakjes:

http://www.finefoods-online.com/product14633/wafelbakjes-gewelfd-%C3%B8-125-cm-van-hug.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Desnoods kun je van roomboter bladerdeeg zelf iets maken, dan kun je precies bepalen hoe hoog/diep ze moeten zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding