Ik wil moelleux van chocolade maken. Bak ik deze nu het best in een warmeluchtoven of eerder een gewone oven?

Moelleux is een soort kleine cake die warm wordt geserveerd en waarbij de binnenkant nog zachte stromende chocolade is. De warmte van de oven en de baktijd is dus zeer van belang. Het moet 8 à 10 minuutjes op 210 °.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.4K

Antwoorden (1)

om de moelleux te bakken heb ik een paar tips: Je neemt een tas en die boter je in, daarna giet je hem vol witte suiker en kapt deze er weer uit zodat er een laagje suiker aan blijft hangen en giet vervolgens de moelleux deeg in de tas.en deze bak je best in een gewone oven want in een warmeluchtoven gaan ze inzakken.
nog veel bak- en smulplezier!! XD