weet iemand een leuk cakejes recept wat ik makkelijk kan maken

een leuk recept waar je niet veel spullen voor nodig hebt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je gaat me niet vertellen dat je nu om half 2 's nachts cake wil bakken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee morgen xD hahah

Antwoorden (4)

Het makkelijkt is gewoon even bij de AH een pak halen waar alles in zit. Je hebt verschillende sorten cake mixen te koop daar. Sommige worden zelfs geleverd met vormpjes erbij zodat je dus eigenlijk echt niets nodig hebt verder. Gewoon even kijken bij de bak producten bij de AH dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Appel kaneel cupcakes

Ingrediënten is voor 12 cupcakes:
- 125 g boter
- 125 g witte basterdsuiker
- 2 eieren
- 125 g zelfrijzend bakmeel
- half zakje vanillesuiker
- 2-3 eetlepels melk
- appel

Bereiding:
Gooi alles behalve de melk in de keukenmachine. terwijl die draait langzaam de melk erbij doen.
(als je geen keukenmachine hebt: boter en suiker mixen tot creme, vanillesuiker en één voor één de eieren erbij, tussendoor een eetlepel van de bloem toevoegen, dan de rest van het meel erbij en de melk).

Appel in stukjes snijden, snufje kaneel, lepeltje kristalsuiker en paar druppels citroensap erover tegen bruin worden. En dit geheel door het beslag roeren.
Beslag in de cups storten.

15-20 minuten op 200 C
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sinaasappel-marmer

ingredienten:

3 eieren
250 gram boter
225 gram basterdsuiker
125 melk
250 gram zelfrijzend bakmeel [gezeefd ]
sap van 1/2 sinaasappel
geraspte schil van 1/2 sinaasappel
25 gram cacao

Verwarm de oven voor op 160graden.
Zet 12 papieren cakevormpjes op een bakplaat
of in een muffin vorm.
Klop de eieren los in een kom , voeg boter en suiker toe
en klop alles tot een luchtig geheel .

Roer melk en bakmeel erdoor en klop met een
elektrische mixer in circa 2 min romig.
Verdeel het mengsel over twee kommen.
Voeg aan de ene kom sap en schil toe en aan de
andere cacao.
Vul de vormpjes voor de helft met sinaasappelbeslag
en daarna met cacaobeslag .
Roer voor een marmer effect voorzichtig door
met een sateprikker.

Bak de cakejes circa 18-20 min ,zodat ze
stevig aanvoelen.
Laat ze een poosje afkoelen op een rooster.

eet smakelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb net da kaneel cupcakes in de oven zitten en deze zien er kei lekker uit en laat meer weten als ze klaar zijn! alvast veel punten!

Toegevoegd na 29 minuten:
ze zijn net uit de oven en ze komen er niet alleen heet uit maar ze komen er ook zeer lekker uit!! dit recept is een aanrader voor iedereen!! bedankt voor dit recept!!