Wie kan me aan het recept helpen van braadpandiner met bruine bonen ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Koken
3.2K

Het beste antwoord

Bruine bonenschotel met rundergehakt, paprika en tomaat
500 gram rundergehakt
3 sjalotjes
1 gele paprika
1 rode paprika
1 teentje knoflook
1 rode peper
1 blik tomatenblokjes op sap
1 bik bruine bonen
geraspte belegen kaas

Bereidingswijze:
Pel en snipper de sjalotjes.
Verwijder de zaadjes van de paprika's en snijd ze in reepjes.
Pel de knoflook.
Verwijder de zaadjes van de peper en snijd hem in dunne ringetjes.
Laat de bruine bonen uitlekken.
Verhit een braadpan en bak het gehakt rul.
Voeg de sjalotjes met paprika's toe en bak het al roerend 5 minuten mee.
Pers de knoflook er boven uit en voeg de peper toe.
Laat het geheel op laag vuur 5 minuten meebakken.
Voeg de tomatenblokjes met sap al roerend toe.
Breng het geheel aan de kok en laat het op laag vuur 20 minuten zachtjes pruttelen.
Voeg de bruine bonen toe en warm ze in de saus mee
Serveer het gerecht met geraspte kaas.

Eet smakelijk!

Toegevoegd na 7 minuten:
En natuurlijk nog kruiden naar smaak toevoegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Moest even kijken wat het precies inhoud, maar ik heb een recept gevonden alleen niet met bruine bonen, maar witte bonen. Hoop dat je hier iets aan hebt

smakelijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ziet er lekker en makkelijk te maken uit.
+1
Maak er eens een soort chili van.Mijn mannen(man en puberzoon van 14)laten nooit iets over.Bak een pond rundergehakt rul in een flinke hapjespan in wat hete braadboter of olie.Doe er een flinke gesnipperde ui en gehakte knoflook bij.Bak dit mee.Kruidt het niet. Voeg
een pakket bami groenten toe.Bak enkele minuten, de groente moet nog wat knapperig blijven.Strooi er dan een zakje chili con carne mix bij en zoveel water als op het pakje mix staat.Lekker is ook een blikje tomaten of tomatenpuree erbij.Doe er een pot bruine bonen bij en warm alles goed door.Lekker met stokbrood of ciabatta
en kruidenboter.Eet smakelijk!
amc