Bestaat er een recept van de cheddar wraps van de AH to go?

12 jaar geleden
in: Koken
4.4K
MissBiggie
12 jaar geleden
Dan zou ik eerst de precieze ingredienten moeten weten van die specifieke wraps ...
Annswers
12 jaar geleden
Dan zou ik eerst het recept moeten weten...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je weet toch wel wat er nog meer in zat behalve cheddar?

Het beste antwoord

Wraps met een mexicaans tintje.

Ingrediënten:
4 wraps
200 gram kipfilet
200 gram sla
mexicaanse kruiden
1 ui
1 blikje kidney beans
8 plakken cheddar
1 bakje tzatsiki
sweet chili saus

Bereiden:
Snij de ui fijn en fruit dit 3 minuten. Snij de kipfilet zo klein mogelijk en strooi er mexicaanse kruiden overheen. Alles even op hoog vuur wokken. Ui en kipfilet door de sla mengen.

Verdeel dit mengel over de 4 wraps en leg per wrap 2 plakken cheddar er overheen voordat je ze dichtrolt. Vastzetten met prikkertjes. De cheddar mag iets zichtbaar zijn.

Verwarm intussen de oven voor op 180 graden en verwarm de wraps nog 10 minuten tot de cheddar gesmolten is.

Geef er warme kidney beans en een flinke schep tzatsiki bij. Wil je ze wat pittiger, neem er dan wat sweet chili saus bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Annswers
12 jaar geleden
het is niet wat ik zocht, maar wel een lekker recept!