Is er een recept van appeltaart met knoflook (ooit een keer gehoord maar bestaat het ook)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je niet gewoon wat proberen...
Heb zelf een keer per ongeluk kerrie ipv kaneel gedaan, en dat is toen nog best wel goed uitgepakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grinnik: Wij hadden per ongeluk de nootmuskaat ipv de kaneel... pakte niet goed uit.

Het beste antwoord

Unbelievable but true... Het bestaat.

Ik had het hele recept hieronder geplakt, maar het was te groot voor het aantal posities.

Hier de link naar het recept:
http://www.vegosmullen.com/2010/11/hartige-appeltaart-met-kaassaus.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb al heel wat gebakken in mijn leven en al vele kook en bakboeken gelezen maar ik ben dit soort appeltaart nog nooit tegengekomen. Wat let je trouwens om het een keer zelf uit te proberen? Dan bestaat hij vanaf dat moment wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aardappeltaart uit de oven .

Een heerlijk ouderwets gerecht.
Ingrediënten:
1 kg.aardappelen
3 dl. koksroom
3 dl. melk
2 teentjes knoflook geperst
zeezout peper foelie
30 gr. roomboter

Hulpmiddelen :
Oven knoflookpers
rechthoekige schaal (20 bij 30 cm.)

Voorbereiding:
De oven op ongeveer 160 gr. (ligt aan de oven )
De aardappelen schillen wassen en in schijfjes snijden .
De room de melk de knoflook de foelie de peper en het zout mengen .

Bereidingswijze:
Beboter de schaal en leg de aardappelschijfjes er dakpansgewijs in .
Giet het melk mengsel er op .
Wat boterstukjes er op verdelen .
Ongeveer 2 uur in de oven garen .

Serveertips
In de schaal serveren.
Dit gerecht kan bij van alles.

Eet smakelijk!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wellekker lijkt me, maar het gaat over appeltaart,dus geen plus (maar evenmin een min).
Het zou kunnen zelf heb ik nog nooit in een kook boek gelezen over appeltaart met knoflook