Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is water koken met een (oude) waterkoker veilig?

Ik ben nog geen volwassen en ik wil iets gaan maken daarvoor heb heet water nodig. En is met waterkoker het veiligst?
Na Hoelang ong. zal die afgaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Volgens je profiel ben je 18 jaar oud, dus zal het wel ok zijn om met een waterkoker om te gaan (tenzij dat van je ouders/verzorgers/begeleiders niet mag...)
Als je een oude waterkoker hebt, dan is meestal het vermogen niet zo hoog en zal je, voor een liter kokend water, als je begint met koud water, ongeveer 5-8 minuten nodig hebben.
(Lees meer...)
itsme
12 jaar geleden
je kan het water ook sneller laten koken door de waterkoker al om te spoelen met het water en vervolgens vol laten lopen met heet water en gelijk aan zetten, omdat t water en de verwarmings elementen al warmer zijn hoeft de water koker niet van helemaalkoud water na kokend water te gaan en is de tijd minder lang, zelfde geld ook voor water koken in een pannetje op het gas..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar heb je heet water voor nodig dan?? Als je al twijfelt of angst hebt over het gebruik van een waterkoker zou ik er maar afblijven!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding