mag je bevroren vis die bereid is in de oven weer opnieuw opwarmen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
16.5K

Antwoorden (3)

Ja hoor, als jij de volgende dag een restje van een ovenschotel wilt opwarmen, kan dat gerust, in de oven is de vis uiteindelijk goed doorgegaard. Maar ik zou het niet 3 dagen in de koelkast laten staan en dan opwarmen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+, en meestal smaakt het juist nog lekkerder de volgende dag! (maar zeker niet meer na een paar dagen..)
je kan de vis gewoon opwarmen, geen enkel probleem. Je kan de ontdooide vis bereiden en dan als dat teveel blijkt te zijn zelfs wedrom invriezen
Bronnen:
12 jaar geleden
ja,hoor dat mag wel als je dat wilt,en je moet het dan juist doen maar alleen als jij het wilt he!