Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet zo'n ronde rooster waar je pizza's op kan leggen voor in de oven en waar koop je die?

Ik heb een tweedehands oven gekocht en ik kan mijn pizza's alleen gaar krijgen als ik zo'n rooster vind (hoop ik). Hij moet dus ongeveer 30cm in diameter zijn. Ik heb het namelijk geprobeerd op een verhoogd bord, maar dan kan er geen lucht bij de onderkant dus dan blijft de bodem slap.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik ik bedoel dus een rooster op poten, want in deze oven past geen vierkant rooster die je erin kan schuiven (hij heeft niet van die gleuven aan de zijkant)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
3.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

MAGNETRON ROOSTER

UNIVERSEEL Hoogte: 120 mm. Type: MC7644, MC7644A LG

Doorsnede = 26.4 cm

Je kunt deze op onderstaande link kopen.

Toegevoegd na 25 seconden:
http://www.onderdelenhuis.nl/producten/378-magnetron-oven/387-/26628-magnetron-rooster.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zoiets heet een taartrooster. Volgens mij hebben ze die gewoon bij Blokker.

Toegevoegd na 3 minuten:
Of bij Dille en Kamille:
http://www.dille-kamille.nl/nl/shop/c/201/a/552/taartrooster-vertind-metaal-33-cm
(Lees meer...)
bamibal
12 jaar geleden
Volgens mij noem je dat een draadrooster, je hebt zowel ronde als rechthoekige exemplaren.
Als je zoekt op draadrooster+[merknaam combi-oven] moet je er een kunnen vinden die precies in jouw oven past.
Kijk anders even op datrepareerikzelfwel.nl , daar kun je een hoop verschillende draadroosters vinden in allerlei afmetingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Xenos hebben ze ze wel eens, en een echte pizza plaat heb ik zelf 2 jaar geleden bij de HEMA gekocht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding