Recept voor duurzaam eten (Slow Food)

We moeten voor school een maaltijd klaarmaken ivm. MVO(maatschappelijk ondernemen). Dus biologisch, fair trade etc.

En omdat we niet echt koktalenten zijn liefst een recept dat niet te ingewikkeld/duur is omdat dit allemaal uit een studenten portemonnee moet komen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1K

Het beste antwoord

http://www.doemaarduurzaam.nl/content/page/wentelteefjes-0

Kijk hier eens! Makkelijk en duurzaam in elk opzicht.
amc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi site, we hebben uiteindelijk maar voor spaghetti gekozen.

Andere antwoorden (2)

Biologische pannenkoeken. Dus gewoon pannenkoeken maar dan met biologische ingrediënten (melk, eieren etc.) en Fair-trade suiker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tomaten paprika uien middel fijn snijden.op bordje leggen.
misschien knoflookje erbij.
vlees:kipfilet in blokjes doe maar 2.
pan met dikke bodem 4 eetlepels zonnebloem olie
kipfilet aanbruinen groentes erbovenop zout peper
2 eetlepels tom ketjup nog niet mengen.deksel op de pan en laat maar 30 min zachtjes prutten
kan met rijst aardappelen..het vocht uit de groentes maakt de saus dus geen water erbij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus zoiets als wokken dan?