Kan je ook iets anders op een tosti apparaat maken

Zoja wat kan je ook ei maken ofzo

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
16K

Antwoorden (7)

Ligt eraan wat je hebt, of dat nou een tostiijzer of een multigrill is, met de multigrill kan bijna alles
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb er wel eens een frikandel in gebakken haha ja dus het kan, gewoon proberen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doen wij altijd ; frikadellen in het tosti=ijzer. Worden ze mega-dik en een stuk minder vet, en smaakt uitstekend.
Moet je wel een contact-gril-tosti-ijzer hebben natuurlijk, niet zo eentje die de boterhammen helemaal plet en bijsnijdt ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha ik ben zo vreemd nog niet dus :)
Als het een grill is kun je er ook groente en vlees op klaarmaken. Ei zou ik ook en een grill niet doen, dat is nogal heftig voor de anti-aanbaklaag. Zeker omdat je eigenlijk je ei in boter of olie hoort te bakken, en op een grill gebruik je dat juist niet.

In een 'gewoon' tosti apparaat zou ik niks anders klaarmaken, vanwege de slechte anti-aanbak.

Toegevoegd na 23 seconden:
* met een grill
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja! Panini's! Dan leg je er gewoon afbakbroodjes onder bijvoorbeeld met mozzarela tomaat en pesto of basilicum!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Panini is Italiaans voor broodjes. Panini's is dus een dubbel meervoud.
panini's, maar als het een gewoon tosti-ijzer is niets anders. tosti-ijzers hebben een slechte anti-aanbaklaag.
met een grill heb je veel meer mogelijk heden zoals frikandellen, groente, vlees en van alles meer. je kunt als je geen broodrooster hebt ook gewoon je brood erin roosteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh ja zoveel lekkers, en helemaal als je tosti-ijzer horizontaal staat, zodat er niks onderuit gaat lekken.
Ik maak wel eens eenvoudig gegrillde uien met feta in het tosti-ijzer (uien in dikke schijven snijden, feta erover en iets peper met wat balsamicoazijn en dan 5 min. in het tosti ijzer)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aangenomen dat je een "liggend" tostiding hebt: veel.
Met ei zou ik oppassen, dat is wel erg vloeibaar.
Maar ik heb weleens (voorgebakken!) lekkerbekjes in zo'n ding gedaan, werkte prima. Wel zorgen dat je 'm heel goed schoonpoetst daarna, anders smaken je tosti's daarna naar wat je ervoor gemaakt hebt, en dat wil je niet.