Wat is lekker in wraps met gehakt. Wat voor saus?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
15.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook lekker is knoflooksaus 

Antwoorden (9)

Absoluut sladressing/slasaus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heerlijk is piccalilly met bietjes (kan gewoon uit zo'n potje). Echt smullen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iets pittigs of met tomaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gehakt rul aanbakken en een beetje roerbakgroenten erdoor. Daarna texmex tacosaus (soort tomatensaus) erdoor (mild of gekruid) en dit in een wrap doen. Ik kook er zelf een beetje rijst bij en dat kruid ik met een beetje nasimix van knorr. Eigen gevoel, te pittig is niet zo lekker.
En dat doen wij ook in de wrap!
Heerlijk en makkelijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rode pepersaus, liefst van d&l
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gehakt gebakken, dan wat stroganoffsaus en crème fraiche door t gehakt doen. Even laten door elkaar scheppen/verwarmen en in je wrap doen. Geloof me, dit is waanzinnig lekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ietwat dikke cup-a-soup tomatencrème-soep met een paar druppels tabasco.

Toegevoegd na 4 minuten:
Wil je liever echt puur, zonder al die rommel, maak dan een salsa van bleekselderij, ui, knoflook, tomaten, rode peper en groene paprika, wat komijn en wat korianderzaad. Snij alles in stukken en zet dit alles een uur of 2 op een laag vuurtje te sudderen. Heerlijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak eens een lekkere salsasaus!

Snijd een pepertje zonder zaadjes heel fijn
Meng deze met ½ theel.komijn, ½ theel. korianderpoeder en 1 teentje geperste knoflook.
Snijd 1 ui en 1 groene paprika in kleine stukjes en fruit dit even aan in 1 el. hete olie.
Voeg het kruidenmengsel toe en bak alles ca. 3 min.
Doe de inhoud van 1 blik tomaten (400 gr) in de keukenmachine en laat deze draaien tot je een gladde massa hebt. Doe dit bij de ui.
Maak op smaak met suiker,zout en peper en laat de saus nog even indikken op laag vuur.
amc
13 jaar geleden
Barbequesaus vind ik persoonlijk erg lekker