heeft iemand het recept van de zogenaamde "impossible pie" met citroen erin?

de ingredienten zijn voor zover ik me herinner: citroensap + schil, en slagroom, bloem, geraspte kokos en suiker. ik geloof dat dat de ingredienten waren waar ik vroeger deze heerlijke taart mee maakte. ben alleen het recept kwijt! het was alles door elkaar roeren en dan in een taartvorm in de oven, heel simpel en geweldig lekker!

kan iemand me helpen?

Toegevoegd na 41 seconden:
ik denk ook nog eieren die erin gaan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
1.7K

Antwoorden (2)

Ingrediënten voor Impossible pie, 4 eieren, 55 gram boter / margarine, 220 gram suiker, 55 gram bloem, 0,5 theelepel bakpoeder, snufje zout, 100 gram gemalen kokos, 450 mililiter melk, 1 theelepel vanille essence

Bereidingswijze voor Impossible pie. Oven voorverwarmen op 180°C. Alle ingrediënten bij elkaar doen en goed mengen. Doe alles in een ingevette vorm van ongeveer 22 cm en bak het in ongeveer 45-60 minuten. De pie zal een korstbodem krijgen, custard in het midden hebben en kokos bovenop. Serveren met een beetje poedersuiker erover. Lekker met fruit of yoghurt.

Toegevoegd na 3 minuten:
en inderdaad natuurlijk: een flinke knijp citroensap en de schil.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier heb ik hem dan:
Je voegt gewoon een kwart kopje citroensap aan het recept toe.

http://www.recipegoldmine.com/pieimp/impossible-lemon-pie.html

Toegevoegd na 1 minuut:
Hier nog een:
http://www.bestrecipes.com.au/recipe/Lemon-and-Coconut-Impossible-Pie-L5562.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke, thanx, weet alleen niet wat Bisquick is....
ik ga er mee aan de slag!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bisquick is een amerikaans merk voor cakemeel waar in plaats van melk, karnemelk in verwerkt wordt. De karnemelk maakt dat het beslag lekker luchtig is. Volgens mij in AH XL te vinden in de baksectie. Veel plezier er mee, het maakt allerlei lekkere recepten.