ik heb een elektr. oven maar geen papieren ik weet niet waar de symbolen betekenen

weet wel de graden maar de grill en hete lucht en bakken niet wie kan mij helpen bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
5.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je een foto maakt van die symbolen en die bij je vraag zet?

Het beste antwoord

Ik kon de pictogrammen niet in dit bericht kopieëren, maar als je op de onderstaande link klikt, zie je ze bij ovenfuncties
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hartelijk dank voor de reactie
heb deze symbolen gelijk uitgeprint

Andere antwoorden (5)

Meestal kun je op de site van de fabrikant (importeur) gebruiksaanwijzingen downloaden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de volgende site : http://www.oranier.com/nl/nl/einbau.php?auswahl_id=1&id=16 zie je de symbolen en als je met de cursor erover heen gaat, de verklaringen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De grillfunctie wordt vaak aangegeven door 3 golfjes onder elkaar, de hete luchtdoor 3 blokachtige vormpjes in een driehoek opgesteld en de bakfunctie door 2 streepjes boven elkaar met een afstandje ertussen. Dit staat symbool voor de boven-en onderwarmte.
amc
13 jaar geleden
Ik heb hier geen symbolen voor mijn neus maar wel de standen en de temperaturen voor een elektrische en een hetelucht oven.

TEMPERATUUR Elektrische oven Hetelucht oven
50 graden C 1 50 graden C
100 graden C 2-3 85 graden C
125 graden C 3-4 105 graden C
150 graden C 4-5 130 graden C
175 graden C 5-6 150 graden C
200 graden C 6-7 170 graden C
225 graden C 7-8 190 graden C
250 graden C 8-9 215 graden C
275 graden C 10 235 graden C

Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn oven geef aan voor de magnetron = Micro
Voor de oven = Air
Gril = gril en dan heb je nog combi´s dat spreek voor zich als je deze weet.