ik vind eieren met stempel 0 het lekkerste om te eten.
dat zijn nl biologische eieren waar geen bijsmaak van dierenleed aan zit.

Toegevoegd na 4 minuten:
0=biologisch
1= vrije uitloop
2=scharrel
3= kooi.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een stempel smaakt nergens naar.
13 jaar geleden
Het cijfer geeft niet de smaak, maar het formaat van het ei aan. Als ze de smaak aan gaven,zou het ei eerst open geweest moeten zijn, maar daardoor wordt het weer onverkoopbaar. Dus nee,dat kun je niet weten,ze kunnen lekkerder zijn maar ook minder lekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat klopt volgens mij niet. Het stempel 0 of 1 geeft aan welk soort type (scharrel)ei het is.
0 is het beste.
Kimath
13 jaar geleden
kijk, als je dat nou in je vraag er gelijk bij zet, is het makkelijker antwoorden. Ik wist niet waar die 0 en 1 voor waren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier kun je weer goed zien,dat ik van de oude (eier) stempel ben! Vroeger werd de grootte van eieren idd met een stempel aangegeven en ik verkeerde in de veronderstelling,dat nog zo was. Wij betrekken onze eitjes altijd ongestempeld, vandaar.