Hoe maak ik de lekkerste voorgebakken ontbijt croissants?

Van deeg uit een blikje. Voorkeur gaat uit naar ham-kaas, maar andere variaties zijn ook meer dan welkom. Ik wil ze invriezen zodat ik ze 's morgens alleen nog maar even in de oven hoef te doen.

Moet ik ze dan helemaal afbakken, of maar half, of hoe moet ik dat doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
1.4K

Antwoorden (5)

Rol er per croissantje een knakworstje in. Invriezen zou ik niet doen. De kwaliteit gaat er niet op vooruit en met vijf minuten ben je klaar met rollen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een van mijn favorieten:
Vul het met mozzarella en tapenade van zongedroogde tomaat... Mmm.

Als je ze wilt invriezen kan je ze beter niet helemaal afbakken; om de croissants te ontdooien moeten ze toch wel een tijdje in de oven liggen, dus dan zou de buitenkant kunnen verbranden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoete croissants zijn ook lekker.
Met stukjes chocolade erin bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja goeie! Het is erg lekker met abrikozen en blauwe kaas, hartig en zoet dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met geitenkaas en honing mmm