Hoe hoort een echte hamburger er uit te zien.?

Met gebakken ui,,of rauwe ui.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
5.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is een echte hamburger?
Kimath
13 jaar geleden
wat je zelf het lekkerste vind. Ik doe bijvoorbeeld nooit ketchup op mijn hamburger, iemand anders vind dat mogelijk heerlijk.
Maar bedoel je alleen de hamburger? Of inclusief broodje en sla enzo.

Het beste antwoord

Persoonlijk vind ik gebakken ui lekker. Maar je vraag is wat subjectief.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zit cheddarkaas op, dus is het al een cheeseburger ipv hamburger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn god, wat een geneuzel, er zit toch ook vlees op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dat vlees dat er op zit heet een hamburger!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor die foto van jouw kun je me s,nachts wakker maken.
Maar wel gebakken ui.

Andere antwoorden (7)

een lijstje met hamburgers.

Californian burger: met een plak vleestomaat, ijsbergsla, en ui.
Cheese burger: met gesmolten kaas
Bacon burger: met gesmolten kaas en een plak gebakken spek
Hawaï burger: met een schijfje ananas
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou zeggen, ga eens naar Hamburg :))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een Hamburger is een inwoner van Hamburg, die zien er verschillend uit...

Andere optie is het eetwaren, maar dan is alleen het vlees de hamburger, groenten, uien etc. zijn slechts toevoegingen aan het "broodje" Hamburger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Persoonlijk maak ik mijn hamburgers als volgt: gemalen biefstuk met laagste vetgehalte dat je kan vinden, daar snipper ik een half uitje door. Dan zout en peper naar smaak. Platte schijven van maken en bakken op een pan. Ondertussen sla wassen, tomaat in schijven en komkommer. Broodjes in oven verwarmen.

Dan snij ik broodje in twee en beleg als volgt:
Op de ene helft van het broodje mayonaise smeren daarop komt sla, het gebakken vlees, sneetje kaas, ketchup met een drupje mosterd, daarop komen gebakken uitjes, ,schijfjes tomaat en komkommer. En op het laatste stuk brood smeer ik remoulade.

Smakelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hamburgers 100% rundvlees bakken op de grilpan (garen in eigen vet dus geen boter of olie toevoegen).
het broodje doormidden snijden (zacht bolletje) en en aan de binnenkant van het de bovenste helft een beetje ketchup en heel klein beetje mosterd. daarop gesnipperd uitje (ongebakken) en 2 plakjes augurk.

(als je een cheeseburger wilt, dan een plakje cheddarkaas erop)

hamburger op het onderste broodje leggen, peper en zout erover.

onderste broodje met hamburger op het bovenste broodje leggen. omdraaien en happen maar.

zo ziet een standaard broodje hamburger eruit van de mcdonalds (de meest gegeten burger vd wereld mag je wel stellen)

smakelijk eten.

Toegevoegd na 5 minuten:
het broodje moet sesamzaad op zitten.
de uien zijn gedroogde uien, die je zelf kan weken (en uitlekken natuurlijk)

Toegevoegd na 9 minuten:
ik bedoelde dat op een broodje sesamzaad mag zitten, want bij de mc hebben ze bij de standaard burger broodjes zonder sesamzaad.

hoe het eruit ziet?
zie foto!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij ziet er echt niet uit.....maar hij is wel lekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
toch is het een standaard burger.
vind de gewone burger vd mac lekkerder dan de duurdere varianten. weet niet wie mij een -1 gegeven heeft, maar die heeft blijkbaar niet bij de grootste burger bakker van de wereld gewerkt of gegeten. Dat een hamburger van smaak kan verschillen, klopt. maar dit is zoals een standaard burger hoort te zijn. de rest is allemaal luxe uitvoering van een hamburger en als men graag een tomaat erop wilt, dan verander je voor jezelf de standaard, niet die van de gewone burger.
Een echte hamburger ziet eruit zoals je hem zelf lekker vind.
Persoonlijk met alles erop en eraan! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een echte hamburger
is er een met gebakken ui
stukjes tomaat, en wat augurkenstukjes
mmmmm